Keyestudio EASY Plug. Actuadores, sensores y periféricos (cast)
Descripción detallada de distintos actuadores y sensores EasyPlug con ejemplos prácticos de su uso y programación.
Robòtica con ArduinoBlocks y comunicación con Apps y IoT (cast)
Esta guía es una herramienta para el montaje y programación del robot KEYBOT de Keyestudio. Está basado en la placa de control Arduino pero para realizar la programación utilizaremos un entorno de programación mediante bloques llamado ArduinoBlocks. Este lenguaje de programación es muy versátil y fácil de aprender y, además,…
Robòtica amb ArduinoBlocks i comunicació amb Apps i IoT
Aquesta guia és un eina per al muntatge i programació del robot KEYBOT de Keyestudio. Està basat en la placa de control Arduino però per realitzar la programació farem servir un entorn de programació mitjançant blocs anomenat ArduinoBlocks. Aquest llenguatge de programació és molt versàtil i fàcil d’aprendre i, a…
Manual de actividades con ArduinoBlocks y el robot Imagina 3dBot con la placa Esp32Steamakers (cast)
En este manual os proponemos una serie de actividades relacionadas con la robótica educativa utilizando el robot Imagina 3dBot con la placa ESP32Steamakers. El objetivo de este manual es el de proporcionar unas actividades guiadas para aprender a programar de una manera entretenida y divertida. La placa ESP32Steamakers, placa en…
Manual de activitades con ArduinoBlocks y el robot Imagina 3dBot Arduino (cast)
En este manual os proponemos una serie de actividades relacionadas con la robótica educativa utilizando el robot Imagina 3dBot Arduino. El objetivo de este manual es el de proporcionar unas actividades guiadas para aprender a programar de una manera entretenida y divertida. La placa Keyestudio Uno, placa en que está…
Aprenentatge creatiu amb Snap! (I)
Aquests materials pretenen ser una introducció a la programació des del paradigma de l’aprenentatge creatiu i des de la pràctica (learning by doing). La programació és només l’eina pròpia del món computacional que, a més d’aportar-nos un aprenentatge dins del pensament computacional, ens permet abordar qualsevol projecte que faci servir…
Aprenentatge creatiu amb Snap! (II)
Aquesta és la continuació dels materials Aprenentatge creatiu amb Snap! (I). Continuen sent una introducció a la programació des del paradigma de l’aprenentatge creatiu i des de la pràctica (learning by doing). S’exploren conceptes de programació que no es van considerar en la primera part com ara la recursivitat, algunes característiques…